Jaguars lange og rike motorsporthistorie har alltid drevet utviklingen av våre personbiler. Vår deltakelse i Formel E vil fortsette denne trenden og vise vei for våre fremtidige elbiler.
2021–2022 – FORMULA E
Jaguar I-TYPE 5 hadde et toppmoderne drivverk, internt utviklet av Jaguar Racing sine ingeniører, som jobbet for økt effektivitet og redusert vekt. I 2022-sesongen, sikret Jaguar I-TYPE 5 fire seire, syv pallplasser, en pole position i Monaco, og Mitch Evans skrev historie med en dobbeltseier i Roma.
2023-2024 – FORMULA E
Jaguar I-TYPE 6 er den mest avanserte elektriske racerbilen fra Jaguar. Det er den første FIA Formula E-bilen med motor både foran og bak, noe som dobler den regenerative kapasiteten og eliminerer bakbremsene. I 2023 ABB FIA Formula E Championship, fullførte Jaguar TCS Racing med en 2. plass med 292 poeng, 11 pallplasser, fire seire og tre pole positions.
2021–2022 – FORMULA E
Jaguar I-TYPE 5 hadde et toppmoderne drivverk, internt utviklet av Jaguar Racing sine ingeniører, som jobbet for økt effektivitet og redusert vekt. I 2022-sesongen, sikret Jaguar I-TYPE 5 fire seire, syv pallplasser, en pole position i Monaco, og Mitch Evans skrev historie med en dobbeltseier i Roma.
2023-2024 – FORMULA E
Jaguar I-TYPE 6 er den mest avanserte elektriske racerbilen fra Jaguar. Det er den første FIA Formula E-bilen med motor både foran og bak, noe som dobler den regenerative kapasiteten og eliminerer bakbremsene. I 2023 ABB FIA Formula E Championship, fullførte Jaguar TCS Racing med en 2. plass med 292 poeng, 11 pallplasser, fire seire og tre pole positions.